Aman da hoş gelmişsiniz

Yavrum kalk Nedamet Teyzenler geldi bi ellerini öp ...

10 Haziran 2010 Perşembe

World Cup 2010



Dünya kupası her 4 yılda bir gerçekleşen dünyanın her kıtasından kalifiye olmuş 32 ülkenin bir araya gelip top oynadığı mükemmel turnuvadır.Bu yıl bu müthiş futbol olayı sınavlarımın bittiği güne denk gelmekte ve teledünya TRT HD ile maçları HD kalitesinde yayınlayacaktır.
Lan noluoz Trt diliyle yazıyorum tamam HD yayınlayarak kalbimi çaldınız ama o kadar da değil
Şimdiye kadar hiç bir futbol turnuvasının tamamı Hd yayınlanmamıştı u bir ilk olacak güzel ülkem için.Acaba yorumcular da HD olacak mı yoksa yine Ömer üründül mü?Ya şöyle bir şeyi niye koymazlar anlamam Spikerin sesini kısmak evet ben seni duymak istemiyorum Ömer amca ben maçı izlemek hatta mümkünse Jon Championdan dinlemek istiyorum maçı ama sen hakkaten olamazsın ya.son 10 yılda kelime dağarcığına sadece 25 kelime ekledin ve bu 25 kelimeyi kesinlikle duyuyoruz her maçta.Yeter hakkaten yeter.
Neyse yeterince kin kustuktan sonra Ömer amcaya,zevke dönelim
İlk Gün-
İlk Maç-


G.Afrika-Meksika
 Dünya kupası öncesi hazırlık maçlarında gerçekten çok ilginç skorlar aldı meksika İngiltere'ye karşı çok iyi oynayıp 3 gol yedi ama diğer bütün hazırlık maçlarında açık futbol oynayarak galip geldi.Ben biraz Türkiye'ye benzetiyorum Meksika'yı ama bizim gibi bir turnuva takımı olabilirler mi bilemem.Topun hep kendilerinde olmasını istiyorlar güzel hücum hattıyla da işin atak kısmında başarılı oluyorlar eğer Marquez nispeten zayıf gözüken savunmayı toplarsa ve FMnin efsanevi kalecisi Ochoa hakketen Fmdeki gibi kalecilik yaparsa ben bu gruptan rahatlıkla çıkacağını düşünüyorum meksika'nın.Vela, Dos Santos,Salcido,Osorio ve Marquez takımın yıldızları.Ayrıca antrenör Aguierre in de çok saygı duyulan bir antrenör olduğu unutulmamalı.
rakibi G afrika ise ev sahibi olma avantajını kullanacak.Vuvuzela sesi onların 12. adamları olacak gibi görünüyor.kadrosunda çok büyük yıldızlar bulunmasa da ev sahibi ev sahibidir.2002 de g.Korenin yarı finalini bu iddaaya örnek olarak gösterebiliriz.Antrenörleri kadrodaki en ünlü oyuncuları Parreira gerçekten önemli bir t.d..Mokoena ,beyaz oyuncuları Booth,Pienaar ve frikikleriyle ünlü Mphela önemli oyuncuları.

Çok gollü bir açılış maçı bekliyorum.İddaa'da tek maç olarak açılan bu karşılaşmada benim tahminim tgs:4-6  veya  3-1 yada 3-2 lik Meksika galibiyeti.
Umarım turnuva göze hoş elen bir şekilde geçer bizde
Hdnin tadını çıkarırız.

1 yorum:

ebruhu. dedi ki...

"son 10 yılda kelime dağarcığına sadece 25 kelime ekledin ve bu 25 kelimeyi kesinlikle duyuyoruz her maçta.Yeter hakkaten yeter."

ahhahah :D