Aman da hoş gelmişsiniz

Yavrum kalk Nedamet Teyzenler geldi bi ellerini öp ...

12 Şubat 2010 Cuma

All star & Reco 3

Basketbol dünyasının bir sezon içinde belki de en eğlenceli 3 günü yine geldi çattı.Yıllardır bu sektörde olan ekmeğini yiyemese az ter akıtmayan kardeşiniz için de haliyle önemli ve güzel günler bu güzel günlerin tatile denk gelmesi de ayrıca bir güzellik.
İlk olarak soph-rook karşılaşmaı ve devre arasındaki mini smaç yarışması ile heyecan başlıyor benim favorim bu sene çaylaklar neden derseniz bende bilmiyorum ama böyle istiyor belkide canım.Smaç elemesinde ise demar derozanın çiğ çiğ yemesi lazım gordonu lan adam akıllı ol smacını bas yarışmada görüyim seni hadi.
Yarınki smaç ve üçlük yarışmalarında ise belirli bir favorim yok tek isteğim zevkli güzel yeni şeylerin yaşanması.All-star maçını ise bu sefer doğğu götürür gibime geliyor.
Günün ikinci başlığı ise reco 3 yani Recep İvedik 3 sinemalarımıziçin önemli populist bir yer kaplıyor bence recep en azından insanlara sinemaya gitme alışkanlığı kazandırıyor.Ve bence kendini iyice toparlamış az küfürlü ve bol esprili bir devam filmi olarak karşımıza çıkmış benim beklentilerimi karşıladı en azından.
Baız çok ince espriler Recepten beklenmeyecek derecede güzel bir duygusallık alttan alttan işlenmiş hoşuma gitti.
Ben yemekteyiz notu olarak 4 veriyorum Recep'e bak değerini bil goçum aklını alırım 4ü vermişim adam ol lan!!!

Hiç yorum yok: